Barnvagn

Helgen har verkligen vart lugn.. jag har vilat för mitt bäcken... Gått med mitt gravid bälte på mig konstant...
Idag va vi i norrköping en sväng, skulle kolla på lite nivå lister till huset men tyvärr så hittade vi ingen som vi gillade eller passar... :( Så mogge får kolla på beier (stavas) imorrn.. skulle ju va skönt och få på lister snart.. :)
Åkte även förbi babyproffsen när vi ändå va i norrköping, åker ju hellre dit än hit in till stan.. Mycket trevligare butik, mycket bättre och trevligare personal så allt är bättre..
Vi vet vad vi vill ha till bebis, en emmaljuga som vi hade till  Tuwis... den köpte vi begagnad.. men nu funderar vi på att köpa en ny... Och vi gillade på denna... Emmaljunga ozone city...
Men denna liggdel, fast vitt chassi och sedan kanske denna sittdel:
Fina va???
Har ca 2 månader att bestämma oss för sedan måste vi beställa den tar mellan 2-3 månader att få den hem, samt att kanske denna jeans black som färgen heter på liggdelen som vi gillade skarpt båda två kanske försvinner... Så har lite att fundera på...
Nehe, ska göra lite stuvade makaroner och falukorv nu.. Ha en bra söndags kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0