Hallen

Nu i helgen ska vi äntligen få lister i huset :) underbart! Ett steg i rätt riktning !
Både jag och Mogge har kommit fram till att vi ska tapetsera väggen i hallen oxå:) i en mörk turkos tapet , eftersom hela undervåningen går i turkostt och vitt:) så är turkost en självklar färg att välja där me;)
Hallen blev lite extrem vit nu när den högblanka vita garderoben och den vita hatt och sko hyllan kom  :)


Har hittat en tapet som skulle passa perfekt, en lite mörkare turkos med mönster i , Lite skimmrig oxå:)
Jag fastade direkt för den, visade Mogge nu när han kom hem och han gillade den me :)

Bilden visar inte tapetens rätta nyans/skimmer men men :)

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack gumman! Hoppas det gick bra =)

Hoppas du mår bättre snart med ditt bäcken, inte kul när man får lida istället för att njuta. Håller tummar och tår att det ska bli bättre. Stor kram på dig.

2012-04-25 @ 20:00:22
URL: http://czackrisson.wordpress.com
Postat av: Vendela

Hejsan,

den där tapeten är jättefin. Jag tror det bryter av väldigt snyggt mot allt det vita. Skulle du vilja visa upp hallprojektet på Byggla? Du kan väl maila mig så får jag berätta mer om Byggla och om den lilla presenten du får om du är intresserad? :)

Ha en fin torsdag och lycka till med renoveringen!

/Vendela på Byggla

2012-04-26 @ 14:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0