måndag

jaha då va det måndag igen, jag har sovit som en stock inatt men ändå när ja vaknar så är ja såå trött.. Vädret? slut i kroppen? Vad är det som händer, känns som man inte har någon ork, vill bara sova.. Skulle kunna sova 24/7 som det känns nu.. Men men upp och hoppa, i med frulle i Tuwis och sedan iväg till dagis..´
Idag berättade jag & tuwis att vi ska flytta, att vi ska byta dagis men att hon troligtvis kommer gå kvar tills hösten.. Kommer bli ett evigt åkande men det får det bli är ju bara en kort period och där imellan är vi på semester med.. Så det kommer nog gå bra tror ja.. Har även lagt mitt schema så att jag inte har så många tidiga turer.. Skönt för henne..
Ihelgen har vi inte gjort mycket bara myst som familj, händer ju aldelles för sällan att vi är alla tre, och det ska vi ändra på.. Att när vi har chansen att vara vi så ska vi vara det..
Men vi har kollat på lite nya detaljer, möbler till huset ni kommer få ett smakprov..

Denna hatthylla ska pryda hallen brevid den stora vägg till golv garderoben, kommer va avsedd för gäster.. :D

Tillv-rum/matrum för mys belysning.. Ja älskar ljus!

JONAS Skrivbord, vit Bredd: 140 cm Djup: 65 cm Höjd: 73 cm

Skrivbord till Tuwis rum

SNILLE Besöksstol, rosa Bredd: 55 cm Djup: 50 cm Höjd: 77 cm Sitsbredd: 45 cm Sitsdjup: 39 cm Sitshöjd: 47 cm

Tuwis skrivbords stol (hon har själv valt vilken hon ville ha)
Det kommer bli kalas bra, där allt är klart, men det kommer ta lite tid, men det får det göra bara det blir toppen bra och det vet ja .. Har ju världens bästa man som kan göra allt.. :D
Nehe, kaffe innan dax att gasa svarta faran mot US och jobb..
Hoppas ni alla får en bra dag..
pöss på er

Kommentarer
Postat av: Fru Jensen

Vilken snygg liten hatthylla, perfekt för gäster ju! Var är den ifrån?



Ska bli så roligt att följa renoveringen i ert nya hus, så spännande!



Kram Johanna

2012-01-16 @ 14:20:11
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0