Dolda fel finns inte :/?

Idag har OCAB var här och köket ser ut som ett helvete..
Det är stora skivor på golvet. Alla skåp är igen tejpade, det står en stor fläkt på golvet precis framför spisen, ett stort jäkla rör som är över spisen och in i köksfläkten. Denna jäkla fläkt låter som Faan dånar i hela huset samt att köks fläkten måste stå på 24/7 och den låter ju me, så hur vi ska kunna sova är ju en annan sak.. Detta helvete ska vi ha i över 1 månad säger dom!

Någon rätt borde man väl ha som köpare av bostadsrätt gentemot säljaren.. Men enligt mäklare så finns det inget som heter dolda fel, vi har bott förlänge (2,5 månad) då läckan hände...

Idag har ja brutit ihop, ja orkar inte mer, jag ångrar att vi köpte detta.. Det har i stort sett vart nått hela tiden sedan vi köpte detta... Först la kylen av, sedan regnar det in på övervåningen då plåtarna är fel och nu läckan:( mitt psyke pallar inte mer.. Ja klarar inte art vara stark längre.. Tyvärr..
Njuta av graviditeten går inte känns det som, för det händer saker runt om hela tiden.. Det är så fruktansvärt tufft nu... Ja vill komma här ifrån ta mig mig familjen och komma tillbaka när det är klart!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0