Ledsen tjej :(

Nu när jag lämnade Tuwis på dagis så blev hon ledsen, det gör så in i helvete ont i mitt hjärta.. Vi vet att hon trivs och hon har det hur bra som helst men smärtan i hjärtat att lämna sitt älskade barn ledsen är inte lätt... Värre smärta finns inte:( usch.. Men ringde nyss dit och nu va allt bra dom satt och åt frukt..
Kan tänka mig att set e så att hon är väldigt mammig imellan åt och speciellt när hon vet att jag är hemma men oxå att hon inte är riktigt van vid att vara ute i regnet på dagis, för det va inte så vanligt på förra dagiset... Men här är dom ute alla årstider, alla tider.. Även om det spö regnar så går dom ut... Kalas bra:)
Men ja lovade henne att ja ska hämta henne innan mellis idag, snutt Fia <3 mammas hjärta..

Igår va det fotboll Spanien - Italien och Faan Italien vann :( men men idag spelar Sverige hoppas verkligen på vinst och på en bra match! Vi sitter bänkade :)

Ps: tror vi kan vara lite eniga om ett namn till bebis, men vi får se är några veckor kvar, har ju hänt tidigare att vi ändrar oss så säger inget ännu ;) hihi

Nehe nu ska ja äta frukost och sedan börja ringa lite igen ang vårt helvete kök, fukt teknikern var här i fesagas och mötte igen fortfarande dyngsurt han trodde att det kan bra torrt nästa onsdag, hoppas verkligen det.., håll tummarna:/ vi vågar inte hoppas på nått längre...

För att strida dolt fel, vart vänder man sig då? Vårt försäkringsbolag kunde inte hjälpa oss med det, mäklarn hjälper oss inte! Ska man ta kontakt med bostadsrättsföreningens försäkrings bolag? tips mottaga gärna:)?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0