Onsdag

Sitter i soffan och är rätt trött kan ja lova..ser fram emot sängen men samtidigt är det skönt och sitta uppe och mysa med Mogge:)

Tuwis sover sedan 20.00 efter mycket om och med så fick vi henne i säng.. Hon är väldigt bestämd vad hon vill och inte vill med det e hennes mamma med kan ja lova..

Glömde även berätta för er att imorse mellan mina sammandragningar så va OCAB här och fuktmätte igen och det va torrt:) vilken lycka!!!! Så dom tog bort fläkten och allt tillfälligt golv så nu har vi cement platta igen till köks golv men förhoppningsvis kommer Peab imorrn och börjar göra iordning köket:) hoppas hoppas.. Vill inte ha det så här längre ön nödvändigt, tack!

Imorrn är set torsdag redan och ska till barnmorskan igen, kolla hjärtljud ta b-glucos, blod prover mm.. Hoppas allt set bra ut imorrn me:)
Nu på kvällen har Lill sessan verkligen vart med sparkar och myser i magen.. Härlig känsla och känna henne och se hennes rörelser.., längtar tills Tuwis får känna, för Lill sessan vill gärna inte röra sig när någon annan känner på magen än så länge :)

Nehe nu börjar snart filmen igen på 4:an, sedan ska ja lägga mig ta lite panodil innan så förhoppningsvis får ja sova inatt.. Inga mer sammandragningar vill ja ha..:/

Våra prinsessor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0