Godnatt

Ligger nu i sängen och lyssnar på min bättre hälft som ligger och drar skapligs timmer stockar och samtidigt hör jag Tyra ligga och jollra i sängen bredvid mig..

Denna dag vet jag inte vart den tig vägen, timmarna jag bara rusat ! Hmm

Tyra har vart lite små pipplig nu ikväll, hon har fått lite hosta tyvärr:( stakars liten..

Utveckling: Tyra har verkligen fått smak på sina händer dom åker in hela tiden i munnen, hon smaskar gott på dom:) hon vill gärna även ha dom i munnen när hon ska äta och blir jätte arg när jag tar bort dom , gullungen:)
Idag nät hon satt i mitt knä så gick hon syn på sina fötter. Dessa ögon kunde nog inte bli större och hon as garva, dom vs roliga:)
Vid blöjbyte tar det lite längre tid nu en aktiv och sprattlig tjej har det blivit. Hoppar ur blöjan, sparkar med benen hela tiden så dom får man jaga :)
Jollrar hela tiden så fort hon är vaken. Vi pratar ju med henne och jag henne med hela tiden då hon är vaken så hon tycker nog det är roligt och försöker göra dig hörd.. Viktigt att prata och göra barnen delaktiga även som små, tror vi iaf !
Tyra blev igår tisdag 7 veckor:) hon är så otroligt duktig. Stadig i nacken och allt!

Nehe nu somna Tyra och ja ska peta till på mannen då han kan sluta snarka tills jag somnat iaf!

Hoppas ni alla haft en bra onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0