Lördag

Smärtan inatt utvecklades inte till nått mer, jippi! Efter ca 1.5h kunde ha somna om inatt.. Underbart:)
Och imorse fick ja sova med:) ammade Tyra vid 8.30 sedan blev ja väckt vid 10.30.. Tack det var välbehövligt kan ja lova skulle kunna ha sovit längre oxå utan problem..

Efter frullen var intagen så satte tuwa och jag igång och rensa och göra i ordning hennes garderober.
Hon har så mycket kläder.. Mycket som var utväxt är knappt använt eller använt någon gång bara.. Tråkigt:( men men..

I kväll ska vi till kyrkogården och tända ljus... Mysigt och sedan hem och se på så mycket bättre:)

Hoppas ni alla har haft en mysig lördag så här långt :)

Bild på mina fina prinsessor :) syskon kärlek<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0