Tre månader

I denna sekund är de exakt 3 månader sedan Tyra hamna på Neo/IVA i Linköping, 20.30 den 1/1-2013.
 
Alltid den 1:e i varje månad gör att jag får otäcka och jobbiga känslor , lite små panik inombords :( likaså den 3:e då det är 3 månader sedan hon opererades :/
 
Dessa tre månader jag vart fruktansvärt jobbiga, otroligt tuffa, många tårar har fällts, många otäcka besked mycket rädsla, oro :)men också en hel del positiva besked:) vi har ju våran krigar prinsessa hos oss idag ♥ det andra bästa av allt:)
 
Hon är en sådan kämpe och har sådan livsglädje så det lyser om henne, en mirakel bebis som bevisar gång på gång att inget är omöjligt! 
Känner ingen som är så stark som hon:) Vi älskar dig nått enormt vårt älskade hjärta!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Varför har hon opererats? :(

Svar: Hon har opererat hjärtat efter ett oupptäckt hjärtfel som lede till hjärta stop
Sofia

2013-04-06 @ 16:27:45
URL: http://onestyle.blogg.se
Postat av: amanda

Vilken tur att hon klarade sig en väldigt söt liten bebis

2013-04-06 @ 19:53:56
URL: http://onestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0