En gåva

Nu är vi på väg hem igen efter att jag och Mogge vart i Finspång  och överlämnat allt man kan tänka sig till eb familj bestående utan en ensamstående pappa med tre barn.

Han har det tufft ekonomiskt och kan inte riktigt se till att julen skulle bli bra för baren och så sökte han hjälp via Matkassen det var där jag fann familjen.

Det har vart så många fina människor som har hjälpt till med mat, kläder och alla andra fina saker som nu kommer hjälp denna familj till att få ha en jul!
En jul med godis, pepparkakor, mat, must mm. Och även kunna ha hela o fina kläder! lycka!

Lill tjejen kom ut i halen då vi kom med det sista och bara skrek; oj va grejer till oss.. Man hörde lyckan i rösten! Och pappan var rörd och evigt tacksam 

Tack snälla alla som har hjälpt till! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0