140104

Lördag idag, hela dagen... Sista helgen innan Mogge och vardagen återkommer :( tråkigt!

Idag har vi inte gjort mycket på fm så gjorde jag klart cupecakes till lilla Oliwers dop! 
Sedan gjorde vi ordning oss för att gasa till pata och Helle för att lämna lite bebis kläder eller lilla Ella är stora tjejen juh, 6 månader ❤ gullunge !
Och sedan hemåt mot Ekängen där Mogge dumpa av mig och Tyra för han drog och tvätta bilen! Mycket trevligare i Ekängen än i tvätthallen :)
Tuwis sov där inatt :) 

Nu efter tacos, plockat iordning det mesta i tvättstugan efter mini renoveringen, lagt ut lite bebis kläder till försäljning tvättat två maskiner och hängt så nu sitter vi i soffan och slappar :)
Imorgon bär det av till Gbg med Elin och Jonas , kommer bli ett jätte mysigt dygn :) längtar !! 
(Lova att uppdatera under dagen ) 

Nehe mysa ner sig i soffan :)

Tuwis i bilen hem med sitt Nitendo 3Ds och sitt bra Monster High spel :) 

Blomman jag gjorde till Linda & Danne som tack för Nyår❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0