140105

Ja då va denna dag redan över :( jätte tråkigt :( 

Dagen började iaf att vi åkte hemmifrån vid ca 9.30 var i Jönköping för att hämta upp Elin & Jonas efter lite fel åkning (dom har nyligen flyttat ) så hittade vi och vi va nu iväg på en mysig tripp! Vägen till Göteborg gick så fort vi har så mycket att prata om så timmarna bara springer iväg ❤
När vi väl var framme så parkerade vi i p-huset intill hotellet ( p-hus nordstan ) och sedan gick vi till hotellet för att lämna in väskorna och vi tog en kaffe och åt lite cupecakes som jag hade tagit med mig då Elin idag fyller år så hon fick även en oresent utav oss en frostad iittala kivi lykta❤ efter det begav vi oss in till stan och shoppade lite och även luncha, mycket trevligt ! Sedan lite mer shopping och bara gå och titta innan vi begav oss tillbaka till hotellet och ner i spa:t:) vet ni hur underbart det va.. Kroppen är helt avslappnande :) underbart! 
Sedan upp och göra sig iordning inför kvällen. 18.30 möttes vi utanför i korridoren (bor grannar) och gick ner till baren och tog en drink innan vi gick vidare till resturangen och den hette maniana , tapas resturang och den var populär kan ja lova :) 
Och maten var så god och såklart drack vi sangria till :) 19.30 kom vi dit efter ca 15 min promenad och lämnade vid 22.30.. Vet inte vart timmarna tog vägen!? Dom bara försvann, helt underbara människor vi har så mycket att prata om och vi älskar varannan sällskap! Tur att det inte är jätte långt imellan oss då saknaden är enorm imellan åt ❤
Efter resturang besök gick vi till hotellet och baren och har suttit där fram tills nu kl 00.45 ca :) underbart❤

Nu ligger vi i sängen och jag ska snart krypa upp i Mogges famn ..

Hemma går det hur bra som helst ned barnen :) första gången vi är ifrån Tyra , läskigt men nyttigt för oss alla ❤

Nu kommer en bildbomp från vår dag : 

Lunch i nordstan :

Vår hotell säng❤

Jonas och Mogge körde nytt mode :)

På väg upp från spa :t


Jag & Fina Elin påväg till baren 

I baren på hotellet innan vi går till resturangen :

Precis kommit till restaurangen :)

Sangria 

Jag & Elin ❤

Varmrätt :

Mogge:

Elin:

Jonas :

Efterrätt: 

Nu måste jag sova upp till god hotell frulle, längtar :)
Sov gott alla ❤


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilka fina bilder! Hoppas du hade det mysigt i Göteborg :)

Nu är veckans blogg utsedd så gå gärna in och kolla om det blev du!

2014-01-06 @ 12:27:43
URL: http://www.nathaliieskoog.blogg.se
Postat av: En plats i solen

oh låter som ni hade det riktigt toppen :)

2014-01-06 @ 13:29:09
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0