Fullt upp

Idag har denna dag vart nervös..:D Varför får ni reda på vid ett annat tillfälle ( och denna gång gäller det ej mitt projekt)

Har märkt att det är många som är nyfika på vad som kommer den 1/2 :) Det kan ni va.. den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, eller vad är det man säger.. :D
Ang, projektet så är det verkligen fullt upp, det är fix, trix, mail hit och dit, möten , telefon samtal och där imellan är det massa jobb på datorn.. Och nu är det 5 dagar kvar... shit alltså det är nervöst, spänt, roligt, spännande... Och jag hoppas att det kommer ge BRA, väldigt bra resultat...:D

Idag har mamma vart här och busat, trevligt..:D

Nu är Mogge ute och springer och snart kommer han hem han skulle bara springa 2 kvar i dag ( 5 km) igår sprang han 1 mil, duktig man jag har,,, Jag vill me orka,,;D
Igår fixade jag även Mogges alla hjärtans dag present, jag hoppas han kommer bli glad.. Tänk er att det även då är 4 år sedan jag fria till honom, shit vad tiden går.... 

Nehe, lite fix till me projektet innan soffan kallas..:D

Kram på er
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den som väntar på nått gott blir aldrig tjock :)de är så jag hört :p

2014-01-28 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0