Söndag

Full rulle på tidig em kom hem rund 15.20 och in i dusch och sedan fokus på familjen.. 
Film mys med Tuwis Epic såg vi:) bra film :) 
Vi har läst böcker, målat och pysslar och även hunnit ett varv i spåret och sett handboll :) effektiv dag :)
Älskar mysiga dagar med familjen ❤

Nu ikväll var Mogge ute i spåret efter mig och då sövde jag Tyra lr försökte och vi har skämt bort henne så mycket då vi söver henne i famnen i soffan o går sedan upp o lägger henne men idag somnade hon inte så Mogge tog henne o la henne i sin säng ändå och hon somnade! Så nu ska vi testa nytt, välling i famnen och sedan i säng . Se om det funkar :) håll tummarna !

Nu sover båda barnen, älskling och jag myser o soffan framför en film på 4:an:) nu nyheter då :/ mindre skoj ! 

Imorgon måndag och Mogge ska till jobbet . Första måndagen sedan november då han vart pappaledig måndagar! Men han är pappaledig dom måndagarna jag kommer jobba helg :) så vi får lite mys tillsammans:) 

Nehe snart börjar filmen igen :)hoppas ni haft en bra söndag och helg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0