14-05-26

Idag måndag, och ögonen gick i kors imorse, men upp och hoppa:) 
Två glada och mysiga barn att äta frukost med är en härlig start på dagen..

Fm bestod utav bus, mys och tomt häng..Tyra älskar att springa runt i gräset :) blev även en fika på en filt och bara mysa innan det var dax för Tyra att slaven kortis för att vi sedan skulle till ögon.. 
Hon fick sova 45 min ca innan vi var tvungna att väcka henne, liten <3 
Tuwa lämnade jag hos mamma under tiden, roligare att leka med Charlie som oxå var där då Petra hade möte i stan :) 

Hos ögon gick det bra, inte några jätte förändringar sedan sist, utan bara att vi ska ha mer koll på hennes skelning så inte ena ögat står stilla för då tappar man synen väldigt fort, så då är det akut tid till ögon som gäller... Lilla gumman, din start har och är verkligen inte lätt <3 är så glada att du är så envis och stark.. Vår krigare!

Efter det begav vi oss hemmåt till mamma för en fika innan det var hemgång och kom hem till mat på bordet, vilken man :) 
Efter maten fick Tuwis äntligen bada i nya poolen, och oj vad hon plaska och hon älskar den verkligen :) härliga att se henne så lycklig <3

Imorgon förskola förs Tuwis och Tyra o ja ska bara mysa tror ja, ska jobba lite med fonden oxå.. Hoppas på fint väder så man kan jobba ute ;) 

Nehe sängen, mannen sover redan sedan 1h tillbaka i soffan.. 

Godnatt 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0