Kalas dag

Idag vaknade jag innan klockan och innan kidsen :) låg och läste lite på Aftonbladet och sedan gick jag upp och gjorde mig i ordning Och böddade våran säng :) 
Efter det kröp jag ner hos Tuwis och väckte hennes med lite pussar ❤️
Och hon vaknade med ett leende :) efter det väckte vi lillasyster som även hon vakna med ett stort leende ❤️ mina tjejer..

Frulle och efter den ritande tjejerna lite och jag gjorde glad cupecakesen och även morotskakan :) 
Två avbockningar gjorda;) 
Sedan fortsatte det med städning och iordning iordning plock  och förberedelser inför kalaset för min älskade man ❤️

Klockan 14.30 började folket ramla in.,, 
Papp & Gun kom även med paket till tjejerna 😀💕tack snälla jätte fina kläder och allt det mogge fick ❤️

Och mogge fick så mycket fina saker av Kina & Kjell, hans mormor och morfar :) tack snälla !
Och tack alla för att ni kom, alltid trevligt ❤️❤️❤️

Nu har vi äntligen landat i soffan och ska sitta här tills vi ska natta :) 

Hoppas ni haft en bra helg 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0