Måndag

Idag har jag åter igen vart och jobbat med min lilla favorit Therese ❤️ shit va kul man kan ha på jobbet ❤️
Fick även vara med på en sådan otroligt vacker förlossning som fortfarande ger mig gåshud ❤️ 

Efter jobbet blev det en snabbis till stadium och i handla nya gymnastik skor till Tuwis som hon kan ha på gympan inskolande då dom imorgon har första gymnastiken på årskurs 1 :) 
Ombyte o dusch är det som gäller och hoppas det kommer gå bra:) men det tror jag. 
Ett par SOC inomhusgympa skor blev det och Tuwis gillade dom, puh annars kan det va svårt när hon inte e me (något kräsen ;) ) 

Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt! Bara njuta av ledigheten och mysa med lin lilla skrutta och sedan hämta hem stora tjejen som på eftermiddagen ska på återbesök hos Barnläkare Anders Svensson... 

Nu efter kidsen har lagt sig passa jag på att rensa ogräs i rabatten och mogge ficka det allra sista på insynsskyddet på nya altanen 😍 så fint det blir ! Nu e det barnen bästa projekt ... Har så mycket idéer som vara ploppar upp i huvudet :) hihi 

Nu IDOL och soff mys




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0