Rid onsdag

Igår återförenades vi igen ;) efter semestern ❤️Therese grät av lycka när jag kom in ❤️ känns helt fantastiskt att ha sådana fina vänner och att vi nu alla är samlade igen :) skönt på många sätt ❤️

Jobbade kväll igår och dag idag så gissa om jag är trött ... Gäsp! Och inte så att det är jätte lugnt på jobbet utan det får i ett kan ja lova men skoj är det och har ju världens bästa arbetskamrater så vi löser allt och samtidigt är peppande, Positiva och hjälpande :) 

Idag efter jobbet vart det lite stressigt, Tuwis ridskola började idag igen efter sommar uppehåll! Och mogge skulle åka direkt efter jobbet till Norrköping för att tattuera sig! Så det blev att jag fick åka och hämta Tyra och farmor hämtade Tuwis och körde till valla!
Så under tiden Jag va i stallet med Tuwis så var Tyra med farmor och Kjell :) 

Alltså vår hästtjej är såååå duktigt! Hon red igenom lektionen helt fel fritt! Hon travade som aldrig förr! Så stolt och vacker på häst ryggen ❤️ stolt mamma till Max! Denna termin nu när dom klivit upp ett snäpp så har dom teori efter varje ridlektion! Så 1 h ridskola nu! Och Tuwis älskar det :) glad för henne att hon hittat något hon verkligen gillar:) 

Igår föresten måste jag bara meddela vad som hände; mogge hämtade Tyra på förskolan och fick då nyheten att Tyra har gått FYRA hela steg helt själv utan att hålla sig i :) gråter av stolthet! Så duktigt ! ❤️

Imorgon 13/8 är dagen vår lilla tjej börjar 1:an... Vart tog tiden vägen! Ska hon verkligen börja första klass? Känns helt overkligt!
1 B ska hon gå i , stora tjejen❤️ så imorgon ska mamma , pappa och lillasyster följa med första skoldagen :) 

Nu sängen 

Pöss på er


Nya blommor kom igår in på jobbet som nu välkomnar våra förlösande kvinnor/ pappor! Blev ett nöjd :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0