Sjukstuga

Idag är det verkligen sjukstuga här hemma :( 

Usch, jag kände mig lite hängig på fm men gick till jobbet och det eskalerade så imorgon är jag hemma :( 
Mogge som idag vabbade börjar könna sig dålig :( Tuwis kom hem från skolan med huvudvärk, snorig o hängig så även hon blir hemma imorgon :( hur ofta händer det att alla i familjen blir sjuka samtidigt ?? Förhoppningsvis så blir vi inte sjuka mer då vi nu är sjuka tillsammans :) håll tummarna :) 

Nu ligger jag i sängen med panodil i kroppen , nässpray och papper tätt intill mig .. 

Får se hur morgon dagen blir med fyra sjuklingar dock är ju ändå Tyra pigg trots feber och genom förkyld ... 

Godnatt från sjukstugan 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0