Sommar väder när man är ledig ☀️

Helt fantastisk dag har vi haft :) 
Sovmorgon till 9.15 upp och ge Tyra medicin och som alltid vill hon mysa i soffan innan frukost ❤️

Mitt i morgon myset fick jag ett sms från Marina att Alicia var lekstugen och fråga om vi ville komma och bada och självklart ville vi det :) 
Frulle på altan och sedan packa lite för att vid 11.00 tiden börja knalla bort mot familjen Sundin!
Tuwis cycklade och jag och Tyris tog vagnen :) 

Vi blev bjudna grillad korv och sedan glass, tack ❤️ och kidsen leker så bra och vi har verkligen haft en jätte mysig och trevlig dag :) 

Vi gick hemmåt vid 15,30 och mötte mogge väl hemma!

En helt perfekt ledig dag , underbart !

Nu ligger barnen jag och mannen ska mysa ner oss i soffan ....

Puss på Er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0