Vår helg

Denna helg har verkligen bara sprungit iväg .... 
Fredagen började med jobb och avslutades med grill, vin och massa snack med underbara Printz ❤️
Vi satt ute hela kvällen ända tills hon åkte med bussen vid 00.14 :) hur skönt som helst:) 

I går lördag var det sovmorgon för mig så klev upp vid 11.00 och frulle på bordet :) efter det dusch innan vi köpte cykel och sedan for vi upp till solsidan till kina & Kjell för solsidan cup :) 
Super skoj och mitt lag kom tvåa ;) hihi gött 
Kvällen bjöd på film och slapp i soffan underbart skönt och efterlängtat :) 
Idag var vi i Borensbergs hos en jobbarkompis till mig och fika och snack och myste kisde bebis och mogge ska hjälpa dom med deras badrum :) så mycket gjort innan vi kom hem och fick besök av pappa och Gun och Tyra fick egen cykel ❤️tack ! Tyra gillar den och kommer bli jätte bra :) roligare och variera mellan den och rullatorn :)

Nu ligger Tyra, Tuwis kikar på film och mannen är och tvättar bilen så blir lite ensam tid vid tv:n :) 

Imorgon är vi lediga och får se vad vi hittar på :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0