Sista dagen innan HT

Jaha då va denna semester slut för denna gång :( känns både bra och dåligt ! Som jag skrev igår kommer jag sakna mina små väldigt mycket .. 
Men skönt och få lite rutiner och struktur igen :) 

Idag em var jag tvungen och åka ner till xxl och stadium för att inhandla ett par bra skor som jag ska ha på jobbet! Då jag hat jäkligt ont i hålfoten och viker foten innåt behövs mer stöd just där och kan ju säga att det inte va dom billigaste skorna men värt allt om jag slipper gråta varje morgon för jag har så ont! 
Köpte nu ett par asics gel skor med stöd för hålfoten 1300:- på rean men bara hoppas nu fötterna mår bättre :) 
Tyra fick ett var Viking Gore-tex skor med bra stöd för hälen och Tuwis hittade vi inte dom skorna vi ville ha så hon fick ett par gympa dojor så länge samt ett regn ställ inför skolstarten!

Nu la vi precis Tyra och Tuwis ska Straxt lägga sig oxå dags att vända tillbaka till "normala" tider hihi 

Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0