Sista veckan

Nu har min sista semester vecka påbörjats:/ blandade känslor.. Tufft och tråkigt att lönna kidsen då jag älskar att spendera varje dag,timme minut med dom men samtligt skönt att komma in i rutiner och få träffa och umgås med mina härliga kollegor och få gå till värdens bästa jobb och få uppleva underbart fina förlossningar 😍 längtar !

Vi kom hem från Dalarna i lördags eftermiddag och fick middags gäster i form utan familjen storm ❤️ det blev oxfilé , potatis i ugn med Västerbotten ost bea-sås ocj rödvinsås och god sallad :) och underbart sällskap och självklart rödvin :) Tuwa och Noel leker så otroligt bra ihop och har sjukt kul tillsammans! Dom två somnade ihop i soffan (Noel skulle övernatta ) så vi bar upp dom innan Emma o Stefan åkte hem runt 02.00:)




Söndagen var det lämning av Tuwa och Noel hemma hos stormarna och vi andra gasade ner mot Blomstermåla och min farmor och farfar :) farmor fyllde nämligen 70 år så blev kalas :) Mona o Tommy hade med Alvin och Tyra o han lekte för fulla muggar ocj pussades ❤️sysslingskärlek
Vi åkte hemmåt runt 20 och Tuwis hade blivit hämtad av farmor o Kjell så där hämtade vi henne :) 




Idag har mogge jobbat på altan och trädäcket är klart :) det som är kvar är trappan och sedan en skärmvägg :) 
Bra jobbat älskling ❤️


Annars idag var Madde ( min faster) här och Philip vi fika o snacka❤️😉mysigt !
Efter det åkte Tuwa och jag och storhandlade roligt värre :/ 

Nu är det sängen imorgon kommer våra bästa hit och vi ska äta på pinchos och dom ska övernatta ❤️ mys 

Nu sängen godnatt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0