Solsidan

Idag ställde vi faktiskt klockan så vi inte skulle sova hela dagen :) 
Mogge gick ut och började bygga på altan och jag tvätta och städade! 
Efter lunchen åkte jag och kidsen mot solsidan och svärmor och Kjell! 
Det blev fika och även middag :) tack snälla❤️ Tyra är väldigt förtjust i Kjell så farmor får inte ha henne allt för mycket.. Vi åkte hemmåt runt 18.30 och mogge hade hunnit bygga massa med trallen och det blir såååå fint :) han är duktig min man :) 
Kommer bli många drinkar där ute 😉 och mycket yta för Tyra att springa på :) 

Nu sova imorgon packa o stöda och mogge ska bygga så mycket han hinner :) pp kvällen är vi bort bort bjudna till familjen Storm på middag ❤️ väldigt trevligt :) 

Godnatt på er 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0