Min 30 års dag

Ja idag är dagen jag tar klivet över, idag blir jag 30 år...
Fattar ni 30 år... Känns som det var igår jag fyllde 18 och 20 år ... Tiden går så otroligt fort!

Men iaf jag vaknade till skön sång av hela min familj som kom in i sovrummet! Tuwis med masa paket, mogge bar på Tyra och sedan hade han en banan i handen med ett ljus i stoppat som lyste och där stod dom alla mina tre älsklingar och sjöng; ja må du leva för mig.. Blev helt rörd och så älskad ❤️
Sedan komma alla tre och la sig i sängen med mig och jag fick öppna paket :) 
En otroligt fin vinflaska (med vin i såklart;) ) enl. Mogge är det kärleksvin, Pia Wallén filten, ett glasögon ställ massa lotter och en jätte fin teckning gjord utav Tuwis ❤️
Tack älskade ni❤️❤️
Efter mys i sängen blev det dusch o frukost innan vi begav oss till stan och sporthallen för dansuppvisning!
Tuwis dans är slut för denna termin och nu va det avslutning och show för oss!
Pappa, Gun, Madde och Lasse var även där och tittade på Tuwis som va så himla duktig!
Vilken dansare, helt fantastisk på scen ❤️😍 stolta föräldrar ❤️ Tyra satt snällt under hela tiden och tittade på storasyster...
Efter showen begav vi oas hemmåt och där utanför dörren står det ett blombud till mig :) 
Och det är från pappa, Gun, Robin , Frida , Emelie och Micke :)) 30 st ljusrosa stora rosor! Dom är helt magiska och nu pryder dom mitt vardagsrum så fint .. Tack snälla !
Fick även en present utav dessa människor ett presentkort på ticket 😍😍 tack snälla igen !! *lycklig 30 åring*

Hemma iaf så åt vi Lunch och fikade innan vi skulle in till stan igen och middag med pappa o Gun :)
2 h på resturang och Tyra var lugn och inget gnäll utan satt o åt och var så nöjd och likaså tuwis:) fantastiska barn ❤️ Och dom är mina❤️

Nu slappar vi i soffan och jag njuter av en fantastisk födelsedag! En bättre 30 års dag kan jag inte ha fått :) 

Tack alla för alla grattis jag fått både på sms, facebook, instagram, samtal mm 
Värmer gott i hjärtat 
Men nästa helg smäller det och det blir en rigäl 30 års fest :) 
Längtar ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0