Höstlov

Ja höstlov va det och detta höstlov har vart fullt med aktiviteter ...

I onsdags var vi på Leo's lekland, första gången för Tyra :) 
Hon älskade Bollhavet och ytorna att krypa på! Hade med mig mamma som hjälpte med med Tyra och även lekte med Tuwis :) 
Vi luncha där innan vi åkte hemmåt och vi alla tre var helt trötta .. Kidsen somnade gott på kvällen kan ja lova :) 

Igår torsdag så hade vi en slappar dag och vi pysslade och hade mys hemma på em/kvällen åkte jag och Tuwis hem till Mia och Tuwis lekte med Leo o Max.. Länge sedan dom sågs men tillslut pärlande dom och hade jötte skoj... Tack gumman för mysig kväll ❤️

Idag är mogge pappaledig och vi har nu precis kommit hen från simhallen även det första gången för Tyra :) och det uppskattades av båda barnen kan ja lova :) och tyvärr var även hela Linköping där:) men i barnbasängen fanns det mycket plats och Tyra älskar att bada och likaså Tuwis, dock behöva träning med simningen så i januari blir det simskola :) 
Nu har vi precis fått i oss mat och ska ladda batterierna för ikväll blir det bio💕
Tuwis, mogge o jag ska se Hotel Transylvania ... Och kanske blir att vi åker och tänder ljus på gravarna efter .. 

Imorgon ska en kompis till Tuwis komma hit innan vi ska på 60 års kalas i ljungsbro ;) full kalender kan ja lova :) men så skoj för kidsen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0