Höstmys

Idag har vi verkligen haft en riktigt mysig höst dag! 
Mogge åkte tidigt imorse för att hjälpa min farbror och faster med deras badrum och vi andra tog en lång sovmorgon ☺️
Vi åt frulle vid 10.30.... Skönt ;)

Tuwis hade ju dans idag och då hjälpte underbara Marina till och köra Tuwis då jag ej hade bil hemma:) tack snälla 😘
Medans Tuwis va på sin dans passade jag och Lillsessan på att njuta av vädret och leka ute :) 
Härligt vi tog även en mysig fika i solen och vi njöt båda två innan Tuwis kom hem igen men följde lika fort med Alicia hem och lekte... 

Nu sover kidsen efter dusch och middag och läxläsning :) 
Snart Wallander och söndags mys med mannen innan veckan och vardag börjar igen :/ 
Tisdag hjärt ultraljud för Tyra och det innebär ångest usch hatar det 😁😢😰 
Håll tummarna att det är bra denna gång oxå ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0