Helg

Ja då va denna vecka med slut snart! 
Den har sprungit iväg känns det som!

Vi har inte gjort speciellt mycket lr jo iof så har det vart en rätt omtumlande vecka! Så vi har fotat vårt hus inför försäljning!
Ännu har vi inte hittat något annat men förbereder ifall att och vi hoppas på att hotta något snart! 
Av flera anledningar... 
Efter fotograferingen (vi var ej hemma) fick jag ett sms av mäklaren :
- Sofia, ert hem är helt fantastiskt 
Och det sms:er värmde hjärtat! Och kändes sååå skönt! 

Ikväll ska vi börja renovering av vår klädkammare, inköpt nya skjut garderober och massa färg så nu blir det ordning även där inne :) 
Skönt :) 

Just nu sitter jag på jobbet och tar lite frulle 


Ha en bra söndag ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0