Hostar ur mig lungorna

Tuwis är bättre, Tyra ingen feber men genomförkylning och mogge är sämre och min näsa rinner inte lika mycket men har fått fruktansvärd hosta.. Jag hostar o hostar hela tiden känns som ja ska hosta sönder lungorna :( ingen hitt kan ja lova usch:( 

Men Tuwis är ju bättre så hon va och red idag! En lycklig tjej kan ja lova! Dock fick hon yngwe lite seg och svår att få upp i trav idag :( men hon kämpar så mycket och är sååååå duktig min lilla ridtjej ❤️

Fick även med oss resturangchansen hem för att sälja så vill någon köpa hojta till ;) 

Återigen däckad o soffan imorgon hemma oxå får se hur jag mår och om ja kan jobba på fredags , hoppas :/ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0