Jobbhelg

Vilken helg, gårdagen bjöd på allt kan man säga..full fart på jobbet och likaså idag.. 

Efter jobbet så åkte jag hem och hämtade familjen så åkte vi allihopa och handlade ... Trevligt och barnen sköter sig exemplariskt. Den som gnäller och suckar mest är mogge :) men honom kan man skicka iväg och hämta saker 😂😂

Annars ikväll har vi förberett inför imorgon. Tyra är ledig och likaså jag men mogge o Tuwis jobbar och går i skolan !

Jag o Tyra ska stöda och förbereda huset på mäklaren som kommer på eftermiddagen :) spännande 

Nu ligger jag och mogge och myser i soffan framför filmen Safe Haven , underbar film :) 

Hoppas ni alla haft en bra helg 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0