7 februari 2016

Ligger nu i sängen efter en lång dag, upp och hoppa imorse vid 05.50 medans mogge fortfarande låg och sov.. Hade vart mysigt och sova vidare tätt intill men plikten kallade.. Då jag inte hade riktigt koll på klockan o åkte mycket tidigare än vanligt och vad jag behövde då åkte jag innan jobbet och blåste av bilen;) störd va? Haha men nu är den renare iaf :)
Idag va det lugn på jobbet men en fin förlossning fick ja :) lyckorus 😍

Ca 1h efter ja kom hem kom även barnen hem.. Dom har vart i Ekängen och myst innan dom åker till thai!
Så igår blev det barnfritt o mys! Oxrullsder, potatisbakelse, whiskeysås o god sallad o till det ett gott rödvin.. Mumsigt kan ja lova .. 

Kvällen nu har vi inte gjort så mycket utan ätit, gjort läxa och myst med kidsen innan söngen ❤️

Idag är det 3 år sedan vi va på Neo-Iva igen efter 5 veckor i Lund! 
Vi satt i "karantän " typ då dom vill ta prover på Tyra då hon hade vårdats på annat sjukhus..
Usch vilken jobbig o känslig tid.. 
Dessa bilder är tagna exakt tre år på dagen imellan!
Alltså 13-02-07 och 16-02-07


Nu sova imorgon är det ledig dag :) skönt 

Godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0