Gudmor/fadder

Idag har vi vart på dop... Lilla älskade Casper skulle nu få döpas och JAG har fått äran att få vara hand gudmor/fadder!
Ett uppdrag som betyder massor för mig och som ja kommer ta på största allvar:) 
Dopet va så fint och casper skötte sig exemplariskt, somnade tryggt i sin pappas famn till låten; Utan dina andetag ❤️

Efter kyrkan blev det lunch o fika i församlingshemmet och paket öppning! Tuwis och Tyris är ju så grymt duktiga satt helt stilla i kyrkan (trots att mamma stod där framme) och även inne i lokalen! Åt och skratta och så nöjda :) duktiga tjejer ❤️
Casper fick utav oss en tavla från personlig födelsetavla samt en dikt till honom från mig 😍

Tack svälla Fanny & Mackan för ett mysig dop.. 


Vi tre ❤️
Igår morse försvann ju värmen från huset och den har ännu ej kommit tillbaka, brrr
Natten som var sov Tyra i vår säng för att få värme. Tre dubtäcken fyllde vår säng och Tuwis hade två täcken hos sig för att inte frysa! 
Nu har vi vart och köpt värmefläkt så att vi kan få lite värme... 14,5 grad har vi.. Usch säger ja! 
Torkskåpet står på Hela tiden och vi har så mycket ljus tända... Hoppas verkligen att det löser sig tills imorgon 🙏🏻

Nu ligger vi i soffan framför en film och myser 😍

Imorgon börjar vardagen igen... 

Denna lilla busunge har börjar ställa sig upp mot allt och gå längst me! 
Hon ställer sig till och med upp när vi inte finns i närheten... Busunge ❤️😍 men så duktig....stolt mamma 😍😍❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0