Ledig dag

Ledig torsdag, min "helg" är över snart .. 
Imorse va jag så otroligt trött, ögonen ville verkligen inte öppnas och hela kroppen skrek ; sooooooov! 
Men Tyris ville vakna o leka.. Så det va bara att pallra sig uppåt och göra frukost och börja dagen ... 
Tvätt, stöda toalett, dammsugning, skrubba kök hann jag innan vi begav oss mot sjögestad och Fanny, mackan, Maja och mitt fina gudbarn casper 😍
Tyras första ord när vi kliver in är , högt och tydligt : - Hej Maja! 
Jätte tydligt och så glad😍 underbara unge❤️
Vi blev bjuda på semlor, tack snälla❤️ 
Mysig stund innan vi gasa hemåt för middag och sysslor inför morgondagen..!

Nu sover kidsen, Tuwis va ledsen ikväll när jag nattade henne.. Då jag ska jobba imorgon kväll.. Hon gillar det inte och tycker det är jätte jobbigt att jag är iväg kvälls tid❤️älskade unge 😍 
Tungt och jobbigt i mamma hjärtat😰❤️

Då det dom sagt e så att jag jobbar hela helgen blir det idag ett glad vin och lite mys❤️

Hoppas ni haft en mysig dag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0