Ledig onsdag

Skönt och va ledig då gårdagen va tuff.. 
Just nu vet jag inte vad det riktigt är som händer. Jag är så himla känslig och så fort vissa ord sägs eller någon i min omgivning pratar om Tyra utan att jag är beredd på det bryter jag ihop! Och det hände igår.. Och det går inte att hejda! 
Efter fick jag en panikångestattack och jag brukar klara ut dom själv bra men det gick inte det eskalerade och tillslut ringde jag upp mogge o han fick hjälpa mig och det funka! Länge sedan nu det blev så illa:( läskigt är det! 

Så kvällen blev tidig för jag va helt slut psykiskt! Efter middag, läxläsning, duschning o nattning av kidsen somna även jag ovh väcktes kl 9 imorse av RN pigg Tyra 💞
Ledig dag väntades och började mysigt med lång frulle och sedan träning. Motorik o konsentration och denna tjej är grymt duktig och imponerar dagligen ❤️ 
Vid 14 gick vi och hämtade Tuwis från skolan fick även med oss saga hem!
Käka lite mellis innan vi begav oss till stallet o ridlektion och saga följde me :) Tuwa va stolt och fick visa vad hon kunde och gjorde för sin bästa kompis :) stora tjejen 💞
Jag är så otroligt stolt att vara deras mamma ❤️

Nu ska ja sova, mogge ligger brevid o sover som en stock ❤️ han har idag börjat må dåligt igen.. Ont i kroppen, snorig, matt o mår inte alls bra :( 

Nattis på er 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0