Mys dag

Idag lyckades vi äntligen sova till 10.23... Helt underbart skönt! 
Lite mer sömn iaf och det känns så skönt :) när vi vaknade hade mogge tydligt kommit hem och låg i soffan och hade sådana magsmärtor... Stackare! 
Lyckades få i sig lite mat på fm men fortsatt orolig och smärtsam mage hade han...
Jag passade att packa in i bilen och bege mig mot Maxi för storhandling och jag som trodde ja skulle va näst intill själv, ack fick ja långt ifrån själv och det tog 2,5h att handla... Träffar folk hela tiden och pratar... Trevligt och mycket minus på kontot ... Men en full kyl o frys:) 
Kvällen mötte jag upp lin bästa vän Mia på ikano, för en fika och lite mys tid! Mycket snack, skratt och bara umgås!
Så härligt :) kom hem med underkläder o en ny fin orkidé och ett leende :) 


Idag ringde min mobil och i andra sidan av luren va det en kvinna den en tidning som hade läst oss och ska nu komma och intervjua oss... Mer om det kommer :)
Nu ligger jag i soffan och ge precis sett gåsmamman, såå jäkla bra ! En vecka tills nästa avsnitt igen ,, gaah vill se resten nu. Och vill juh inte se på play :/ jobbigt :) hahaha

Imorgon fredag och överraskning på kvällen för Tuwis! Lite mamma och Tuwis tid ska vi ha 😍myyys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0