Kämpen Tyra

Barnhjärtemånaden är här!

Och jag är engagerad till Max, då vår Tyra har ett mycket ovanligt hjärtfel som vi fick reda på i ett akut läge!
Tyra fick hjärtstopp och hamna i ECMO innan det hittades!

Utan Ecmo och all denna forskning dom görs runt barnhjärtan och medfödda hjärtfel så hade inte Tyra funnits i vårt liv! 
Vi hade förlorat vårt barn och Tuwa din lillasyster❤️

Så bedra och hjälp forskningen framåt ni med!
Betyder otroligt mycket.

Även i år har jag startar en insamling på Hjärt-Lungfonden i namnet KÄMPEN TYRA!
Skänk en slant och sträck sedan på dig och va nöjd med att du har hjälp till att få forskningen framåt till att få fler barnhjärtan att slå, TACK!

Följ länken nedan!


http://egeninsamling.hjart-lungfonden.se/fundraisers/kampen-tyra-3/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0