Vardag igen..

Nu är det vardag igen.. Och den började tufft.. Så mycket på jobbet både igår kväll och idag.. Så man känner att man lever... 
Igår fick mogge ett samtal den fritids igen pga att Tuwis grät och hade jätte ont i huvudet igen! 
Hela mitt hjärta värker av att hon har ont... Tuwis säger själv att hon inte äter bra , dricker och att det är så mycket ljud som gör att huvudvärken kommer!
Så jag beslutade att ringa fritids och prata med pedagogerna och meddela vad Tuwis säger och även meddelar att vi tar med egen frukost till Tuwis som hon äter och gillar så hon får i sig och även att vi önskar att någon vuxen sitter i samma bord som Tuwis som ser till att hon äter ordentligt och dricker!
Och även ljudnivån måste ner, och detta har vart ett problem sedan dag 1 både på fritids och i klassen! 
Och dom skulle jobba på det mer och vi ska ha ett möte om två veckor igen! 
Allt för att min älskling ska få må bra!

Idag var mogge och Tuwis på VC pga huvudvärken och läkaren trodde att det beror på det vi oxå tror. Mat, dryck, ljud och lite oro och nervositet... Lilla gumman ❤️ vår lilla grubblar.. Lik mamma där tyvärr. 
Idag har även magsjukan kommit hit och till Tuwis:( 
Kräkts ett par gånger och är så trött så nu ligger hon mellan mig o mogge i soffan och sover med hink nedan för, lilla snuttan❤️❤️

Imorgon onsdag, mogge vabbar och jag har lång dag. Jobb mellan 7-14 utbildning med jobbet 14-17 och sedan utbildning/möte på barn och ungdomshabliteringen 17-19.... Tror ni ja kommer va trött :/.... 

Så nu soffan o ladda batterierna 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0